Ilmoitukset

Pyörätuolitanssit

Limingan nuorisoseuralla keskiviikkoisin klo 16:00-18:00..

Seuraavat harjoitukset; keskiviikkona, 25.9.2019 jatkuen toistaiseksi keskiviikkoisin samaan aikaan samassa paikassa..

Tansseissa opetellaan nopeita lattaritansseja ja hitaita valsseja. Osallistuminen ei vaadi paria.

Kaikki rohkeasti mukaan tanssimaan! Pistetään jalalla, pyörätuolilla tai vaikka rollaattorilla koreasti. Paikalle voi tulla myös ihan nauttimaan musiikista.

Ei osallistumismaksua.Oohjaajana: stepping out ry.

Tila on esteetön ja tilasta löytyy inva-wc. Tilan edessä hyvin parkkipaikkoja

Kiitävät vuodenajat-esitys

Maanantai, 23.9.2019 klo 13:00 Kastellin kirkon srk-sali

Kiitävät vuodenajat -esitys on toiminnallinen ja osallistava tunnin mittainen kokoelma. Esitys sisältää vuodenaikoihin liittyviä tapahtumia höystettynä musiikin, yhteislaulun ja tanssin kera. Yhteislaulua säestää haitari. Audiovisuaalinen elämys täydentyy maisemataustojen sekä lintujen ja eläinten äänien avulla.

Pääpaino on muistoja herättävissä tapahtumissa, kuten keskikesän juhannustansseissa ja syksyn sadonkorjuussa marjastuksineen. Talvea värittävät lumileikit ja hiihtolenkkien tunnelma. Kevään koittaessa esityksessämme koetaan kevättä rinnassa.

Ajatuksena on, että jokainen katsoja pääsisi jollain tavalla osaksi tätä esitystä ja kohtaisi oman mielihyvää tuottavan ”lähteensä” toimintakyvystään huolimatta.

Lisää tietoa esityksestä alla olevan linkin takaa. (klikkaa linkkiä)

POHJOIS-POHJANMAAN AIVOYHDISTYKSEN YHTEINEN PIKKU-JOULU

La, 7.12.2019  Oulun kaupungin teatterissa. Kaarlenväylä 2

Esitys: Vihainen leski.

Esityksen jälkeen ruokailu teatterin ravintolassa.

Sitova ilmoittautuminen viimeistään 31.10.2019, sähköpostiin: pj.ppnaivoyhdistys@gmail.com

tai tekstiviesti/puhelu 044 730 0073.

Oma vastuu  20 € jäseniltä ja muilta 73 € joka on ehdottomasti maksettava 7.11.2019 mennessä yhdistyksen tilille.

tilinro: FI9 5574 1362 0121 324, viesti; pikkujoulu

Tervehdys liikunnan puolelta!

Avoimet ryhmät ja Ikääntyneiden liikunta omien kohdennetuiden ryhmien lisäksi.Nettiin tiedot tulevat viimeistään 19-20.8. esteettömässä muodossa ja samaan aikaan esitteet tulevat yleiseen jakoon liikuntalaitoksiimme, Oulu-10 ja kumppanuuskeskukseen. Yhdistyksille ja järjestöille emme lähetä paperisia versioita vaan opastakaa asiakkaita käyttämään nettisivustoa, mistä löytyy muutakin tietoa erityisliikuntaryhmien lisäksi kuten lainattavat välineet, koulutukset, tapahtumat. Netissä tieto on ajankohtaista, paperisissa versioissa tahtoo löytyä puutteita. Osoite erityisliikunnan sivuille on: https://www.ouka.fi/oulu/liikunta-ja-ulkoilu/erityisryhmat

Erinomaisen kaunista ja kuulasta syksyä kaikille, liikkukaa ja tulkaa liikkumaan kanssamme!

Ulla Virrankoski

Erityisliikunta/pitkäaikaissairaat,