Puheenjohtajan terveiset

22.1.2020

Hei kaikille ja ihanan kirpakkaan leutoa mustaa Tammikuuta.

Pieni esittäytyminen niille jotka eivät vielä minua tunne. Aloitin vuoden 2019 alussa puheenjohtajana.  Olen puolisoni omaishoitaja. Tulin mukaan 2013 kun puolisoni sairastui edellisvuonna. Tavoitteeni on saada yhdistyksemme toimimaan yhtenäisenä ja tasavertaisena  vaikka olemmekin kaukana toisistamme. Olen ollut toimiviin kerhoihin sähköpostitse yhteydessä ja osissa olenkin käynyt jo vierailemassa.

Pohjois-pohjanmaan aivoyhdistys ry:n on aika taas pitää vuosikokous ja suunnitella toimintaa 2020 vuodelle, kun teemana on luonto.

Nuorten tapahtumasta on tiedotettu. Toivon, että näin saavutamme laajan osallistumis prosentin kyseiseen tapahtumaan. Sekä toivon että nuoret aktivoituisi mukaamme toimintaan ja tulisivat kertomaan omista toiveistaan, jotta saisimme ne vuoden toiminta suunnitelmiin.

Pohjois-pohjanmaan aivoyhdistys on tiedotus kanavana jäsenten osallistumismahdollisuuksien myötä myös mukana Limingassa tapahtuvan pyörätuoli tanssin merkeissä, minkä on Limingan kunta järjestänyt kaikille liikuntaesteisille mahdolliseksi.

Osallistumme vertaistuki merkeissä myös ensitietopäiville.

Nyt alkaa kunnissa olemaan aika hakea tukea toimintaan, joten toivon, että jokainen kerho omalla alueellaan hakisi toimintaansa myös paikallista avustusta, jotta mahdollisimman moni voisi osallistua yhdistyksen/ kerhon  vertaistuki toimintaan ja retkiin yms. muihin tapahtumiin.

Olen työelämässä joten minua ei aina tavoita yhdistyksen puhelimesta, mutta soitan kyllä takaisin kun näen että minua on yritetty tavoitella.

Talvi Terveisin Puheenjohtaja Ritva Laitinen

Puheenjohtajan terveiset
16.8.2019

Hei kaikille ja ihanan leppoisaa alkanutta syksyä.
Pieni esittäytyminen niille jotka eivät vielä minua tunne. Aloitin vuoden alussa puheenjohtajana. Olen puolisoni omaishoitaja. Tulin mukaan 2013 kun puolisoni sairastui edellisvuonna. Tavoitteeni on saada yhdistyksemme toimimaan yhtenäisenä vaikka olemmekin kaukana toisistamme. Olen ollut toimiviin kerhoihin sähköpostitse yhteydessä
jotta voisin käydä vierailemassa ja kertomassa terveiset hallitukselta.( Jos ette ole ollut vielä
minuun yhteydessä niin kotisivulla on numeroni)
Pohjois-pohjanmaan aivoyhdistys ry noudattaa keväällä tehtyä toiminta suunnitelmia ja
lisäyksiäkin on tullut joista nyt ilmoitan.
Aivoliiton Niksi-päiville osallistuu 2-3 henkilöä jotka toimivat kerhossa aktiivisesti ja ovat hallituksen jäseniä.
Liikunta-treffi päiville osallistutaan ja sinne on valittu edustus.
Aivoliiton aluepäiville osallistuu koko hallitus edustaen Pohjois-pohjanmaan Aivoyhdistystä.
Pohjois-pohjanmaan aivoyhdistys on tiedotus mielessä ja jäsenten
osallistumismahdollisuuksien myötä myös mukana Limingassa tapahtuvan pyörätuoli tanssin merkeissä.
Osallistumme vertaistuki merkeissä myös ensitietopäiville.
Oulun kerhosta Marjatta huolehti ohjelman järjestämisestä: Neljä vuoden aikaa-esityksen.

Tervetuloa! kts. kotisivun tapahtumista

POHJOIS-POHJANMAAN AIVOYHDISTYKSEN YHTEINEN PIKKU-JOULU, Oulussa Oulun
kaupungin teatteri Esitys: Vihainen leski
ja sen jälkeen ruokailu. (ks. tapahtumakalenteri)

7.12.2019 kello 13.00 alkaa esitys jonka jälkeen ruokailu. Sitova Ilmoittautuminen viimeistään 31.10.2019 oma vastuu  20 € jäseniltä ja muilta 73 € joka on ehdottomasti maksettava 7.11.2019 mennessä.

sähköpostiin: pj.ppnaivoyhdistys@gmail.com

tai tekstiviesti/puhelu 044 730 0073

Toivon, että jokainen kerho omalla alueellaan hakisi toimintaansa myös paikallista avustusta, jotta mahdollisimman moni voisi osallistua yhdistyksen/ kerhon retkiin yms. muihin tapahtumiin.

Syksyisin Terveisin

Puheenjohtaja Ritva Laitinen