PUHEENJOHTAJAN TERVEHDYS

TERVEHDYS TEILLE KAIKILLE YHDISTYKSEN JÄSENILLE!

Vuosikokous valitsi allekirjoittaneen yhdistyksen puheenjohtajaksi. Minulla on pitkä kokemus erilaisten yhdistysten toiminnasta ja myös yhdistysten vetäjänä. Aivoyhdistyksen toiminta on minulle uutta ja tuo siten myös haasteita. Oulussa pitkään toimineet yhdistyksen toimihenkilöt ovat lupautuneet opastamaan minulle aivoyhdistyksen erityispiirteitä ja samaa toivon teiltä yhdistyksen jäseniltä, tuokaa julki ideoita siitä miten toimintaa voi kehittää niin, että se palvelisi jäseniä mahdollisimman laajasti. Avainasemassa on eri paikkakuntien kerhot ja niiden toiminnan kehittäminen palvelemaan mahdollisimman laajasti paikkakunnan yhdistyksen jäseniä. Minulla itselläni on tavoitteena toimia avoimesti ja rehdisti niin, että myös yhdistyksen toiminta kehittyisi.

Elämme tällä hetkellä poikkeuksellista aikaa koronaviruksen tultua myös tänne meille Suomeenkin. Maan hallitus ja eduskunta on voimakkaasti rajoittamassa meidän normaalia elämistä ja kokoontumisia. Yhdistys on suositellut maan hallituksen ja Aivoliiton suosituksesta, että joukkotapaamiset lopetetaan eli kerhojen ja kuntosalien ryhmien toiminta keskeytetään toukokuun loppuun saakka. Tämä tuo haasteita meille, että yleiskunto ei romahtaisi. Yleiskunnon ylläpitämien on tärkeää, sillä silloin on mahdollisuus paremmin selvitä mahdollisesti koronaviruksen aiheuttamasta sairaudesta. Liikkukaa ja jumpatkaa kotona. Netistä löytyy kotijumppaohjeita.

Korona epidemian laannuttua minulla on tarkoitus kiertää eri paikkakuntien kerhoissa tapaamassa teitä yhdistyksen jäseniä.  Nyt ankeasta ajasta huolimatta toivotan teille kaikille aurinkoista ja positiivista kevään odotusta.

Puheenjohtaja Aarne Mustonen